مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 09:552023-01-30اجتماعي

بیمه رانندگان تاکسی قربانی اختلاف تأمین اجتماعی و اتحادیه تاکسیرانی کشور


سرپرست سازمان حمل ونقل شهرداری بروجرد گفت: بیمه رانندگان تاکسی قربانی اختلاف تأمین اجتماعی و اتحادیه تاکسیرانی کشور شده است.

- ایسنا/لرستان سرپرست سازمان حمل ونقل شهرداری بروجرد گفت: بیمه رانندگان تاکسی قربانی اختلاف تأمین اجتماعی و اتحادیه تاکسیرانی کشور شده است.

فردین گودرزی دهم بهمن ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: چند سالی از اختلاف بین اتحادیه تاکسیرانی کشور و تأمین اجتماعی درباره بیمه رانندگان تاکسی می گذرد اما این زخم کهنه همچنان باقی بوده و آنچه در این میان مانده هزینه های گزافی است که خانواده های رانندگان به دلیل عدم پوشش بیمه پرداخت کرده اند.

وی تصریح کرد: آخرین بار سال 1392 بود که برخی از رانندگان تاکسی، تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفتند و پس از آن دیگر لیست بیمه شدگان به روز نشد؛ این در حالی است که در سال های اخیر برخی به ناوگان تاکسیرانی اضافه و برخی دیگر از این صنف خداحافظی کرده اند.

سرپرست سازمان حمل ونقل شهرداری بروجرد خاطرنشان کرد: مسئولین به مشکلات این قشر زحمتکش که به سختی کسب درآمد می کنند، رسیدگی کنند.

چرا مجلس انقلابی به زخم کهنه بیمه رانندگان تاکسی ورود نمی کند؟ چرا رانندگان تاکسی برای درخواست به حق خود (بیمه تأمین اجتماعی) هیچ گونه ملجأ و پناهی ندارند؟ آیا نمی شود با برنامه ریزی رانندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه رانندگان تاکسی قربانی اختلاف تأمین اجتماعی و اتحادیه تاکسیرانی کشور

بیمه رانندگان تاکسی قربانی اختلاف تأمین اجتماعی و اتحادیه تاکسیرانی کشور