مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 09:502023-01-30اقتصادي

فعالیت پراکنده فعالان صنایع فرهنگی پاشنه آشیل این حوزه است


در حوزه صنایع فرهنگی شاهد نمونه های موفقی هستیم که متأسفانه به صورت پراکنده فعالیت می کنند که این امر راه به جایی نخواهند برد.

- مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: در حوزه صنایع فرهنگی شاهد نمونه های موفقی هستیم که متأسفانه به صورت پراکنده فعالیت می کنند که این امر راه به جایی نخواهند برد.

سیدمجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، در حاشیه نمایشگاه شهر خانواده در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: صندوق اعتباری هنر به لحاظ مأموریت هایی که دارد، تقویت هنرمندان و به نوعی توانمندسازی هنرمندان در دستور کارش است؛ همچنین توجه به حوزه اقتصاد هنر و فعال کردن این حوزه و ترویج بخش صنایع خلاق و محصولات فرهنگی از دیگرمأموریت های صندوق به شمار می رود و از این جهت است که در خیلی از موضوعات از جمله حمایتی، مشارکتی و سرمایه گذار ی در عین حال برگزاری مراسم ها و همایش ها و مجموعه هایی که در این زمینه ها کار می کنند، در دستور کار قرار داریم.

وی افزود: از آنجا که فعالیت های نمایشگاه شهر خانواده در جهت معرفی مجموعه ها، گروه ها و مؤسساتی است که در حوزه صنایع خلاق و محصولات فرهنگی فعالیت می کنند و لذا ما به عنوان یک مجموعه ای که تمایل به تقویت این نوع فعالیت ها داریم وارد بحث همکاری با این نمایشگاه شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت پراکنده فعالان صنایع فرهنگی پاشنه آشیل این حوزه است

فعالیت پراکنده فعالان صنایع فرهنگی پاشنه آشیل این حوزه است