مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 09:452023-01-30سياسي

عدم پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع، مصداق کم فروشی است


نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: اگر در اداره ای کارمندی جواب ارباب رجوع را ندهد و ترک فعلی صورت گیرد، این همان مصداق کم فروشی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله حبیب الله شعبانی در آیین اعطای احکام رؤسای شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های اجرایی استان همدان، با بیان اینکه حضور اعضا در این جلسه نشان دهنده توجه آنها به مسئله امر به معروف و نهی از منکر است، اظهار کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در دو سال اخیر رویکرد جدیدی نسبت به مسائل مختلف پیدا کرده و برنامه اش نیز بر این اساس بوده که جایگاه اساسی خودش را در مساله امر به معروف و نهی از منکر با توجه به ضوابط و قوانین موجود پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه نظارت ستاد به معنای دخالت در کار نهادهای نظارتی نیست، گفت: طبق قانون ضوابطی برای ستاد امر به معروف و نهی از منکر تعریف شده و باید این نهاد به وظایف خود عمل کند.

امام جمعه همدان، با تأکید بر اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در دین اسلام، خاطرنشان کرد: چیزی که جامعه و حدود الهی را حفظ می کند و باعث می شود تا واجبات و محرمات الهی رعایت شود، مساله امر به معروف است.

وی با بیان اینکه در روایت، دیگر واجبات در مقایسه با امر به معروف و نهی از منکر همانند قطره در مقابل دریاست، یادآور شد: این اهمیت توجه به امر به معروف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع، مصداق کم فروشی است

عدم پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع، مصداق کم فروشی است