مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 09:452023-01-30سياسي

هنوز یک لاینِ محور خوانسار به بویین میاندشت مسدود است


شب گذشته به دلیل سقوط بهمن در محور خوانسار به بویین میاندشت این محور مسدود شد که با تلاش نیروهای اداره راه یکی از لاین ها باز شده است.

- ایسنا/اصفهان فرماندار بویین میاندشت گفت: شب گذشته به دلیل سقوط بهمن در محور خوانسار به بویین میاندشت این محور مسدود شد که با تلاش نیروهای اداره راه یکی از لاین ها باز شده است.

علیرضا معصومی در گفت وگو با ایسنا درباره سقوط بهمن در محور خوانسار به بویین میاندشت، اظهار کرد: ساعت 21:30 دقیقه شب گذشته حادثه سقوط بهمن در محور خوانسار به بویین میاندشت رخ داد.

فرماندار خوانسار با تماسی که با بنده داشتند درخواست کمک کردند که به همراه ایشان در محل حادثه حاضر شدیم و بلافاصله اعلام کردیم که سریع باید مسیر مسدود شود و در این باره اطلاع رسانی لازم از طریق صدا وسیما شد که رانندگان از این مسیر به دلیل مسدود شدن، تردد نکنند.

وی افزود: با تلاش نیروهای امدادی و اداره راه دو شهرستان بعد از دو ساعت محور خوانسار به بویین میاندشت بازگشایی نسبی شد.

فرماندار بویین میاندشت، خاطرنشان کرد: با توجه به بادروبه و کولاکی که شب گذشته در این محور رخ داد اعلام کردیم که به دلیل کولاک و یخ زدگی تردد از این محور انجام نشود و در حال حاضر یک لاین این محور باز است و نیروهای اداره راهداری خوانسار در حال بازگشایی لاین دیگر محور هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز یک لاینِ محور خوانسار به بویین میاندشت مسدود است

هنوز یک لاینِ محور خوانسار به بویین میاندشت مسدود است