مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 09:402023-01-30دانش

پذیرش دانشجو در پردیس بین المللی دانشگاه امیرکبیر


پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای نیم سال دوم تحصیلی سال 1401-1402 در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر یوسف رفیعی رییس پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: این پردیس در رشته های مدیریت کسب و کار (MBA)، مهندسی فناوری اطلاعات (IT)، مهندسی ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) و مدیریت ساخت(CEM) از طریق آزمون اختصاصی با بررسی سوابق آموزشی–پژوهشی و مصاحبه تخصصی در مقطع کارشناسی ارشد به صورت حضوری و آموزش الکترونیکی (مجازی) دانشجو می پذیرد.

وی افزود: دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان مادر دانشگاه های صنعتی کشور در جهت گسترش آموزش عالی در مناطق آزاد و استفاده از ظرفیت های آن برای به اشتراک گذاشتن توانمندی های خود در عرصه بین المللی، ارتقای فعالیت های آموزشی، پژوهشی و افزایش مهارت های دانشجویان ایرانی و غیر ایرانی اقدام به تاسیس پردیس بین المللی کیش کرد؛ارائه دوره های آموزشی رسمی در مقطع تحصیلات تکمیلی، برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و کوتاه مدت از راهبردهای این پردیس است.

رفیعی خاطر نشان کرد: پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر بستر و فرصتی مناسبی را برای بهره برداری مدیران صنعتی و دولتی و کارشناسان شاغل، از آموزش و تحصیلات دانشگاهی را فراهم آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجو در پردیس بین المللی دانشگاه امیرکبیر

پذیرش دانشجو در پردیس بین المللی دانشگاه امیرکبیر