مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 09:252023-01-30حوادث

نجات جان 92 شهروند در عملیات های دی ماه آتش نشانان کرمانی


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: در دی ماه سال جاری، آتش نشانان کرمانی در 329 عملیات، 92 نفر از شهروندان را در حوادث مختلف نجات دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزدری فارس از کرمان، ابراهیم بابایی اظهار کرد: در دی ماه امسال، 117 عملیات اطفای حریق و 212 عملیات امداد و نجات در حوادثی که به دلیل بی احتیاطی و عدم رعایت مسائل ایمنی در شهر کرمان اتفاق افتاد، انجام شد.

وی ادامه داد: از مجموع 117 حادثه آتش سوزی در ماه گذشته، 55 مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی، 21 مورد مربوط به وسایل نقلیه، 21 مورد مربوط به منازل مسکونی، 8 مورد مربوط به مراکز تجاری، 9 مورد مربوط به جنگل و درختان، دو مورد مربوط به حریق مراکز صنعتی و انبارها، و یک مورد مربوط به تجهیزات شهری بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان افزود: از مجموع 212 عملیات امداد و نجات در مدت یادشده، 27 مورد زنده گیری حیوانات خطرناک و آزاردهنده، 68 مورد زنده گیری مارهای سمی و غیرسمی، 18 مورد چیدن حلقه و قفل، 21 مورد امداد آسانسور، 5 مورد امداد تصادفات خودرویی، یک مورد امداد و نجات از کوه و بلندی و مابقی مربوط به سایر موارد بوده است.

بابایی خاطرنشان کرد: در مجموع این عملیات ها 92 نفر از شهروندان نجات یافتند و 12 نفر نیز در حوادثی از قبیل تصادف و سقوط از بلندی، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان 92 شهروند در عملیات های دی ماه آتش نشانان کرمانی

نجات جان 92 شهروند در عملیات های دی ماه آتش نشانان کرمانی