مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 09:152023-01-30سياسي

مسئولان زمینه حضور و مشارکت مردم در عرصه های مختلف را تسهیل کنند


نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان گفت: مسئولان باید زمینه حضور و مشارکت مردم در عرصه های مختلف را تسهیل و پیج و خم های اداری را برای فعالیت های مردم کمتر کنند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سیب و سوران در پاسخ به مطالبات و درخوست های مطرح شده توسط مردم و مسئولان شهرستان مهرستان در طول جلسه اظهار داشت: مطالبه گری و بیان مشکلات منطقه خوب و موثر است اما بنده مسئول اجرایی نیستم و در این جهت می توانم با استفاده از اهرم ها و ابزارهای مختلف مسئولان را به انجام کار تشویق کنم.

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان عنوان کرد: یکی از نقش های عمده ای که بنده ایفا می کنم مطالبه گری می باشد که حاصل از استماع مشکلات مردم در همین جلسات و سپس بیان و پیگیری آن مشکل از مسئولان ارشد کشور است.

وی در پاسخ به گلایه مردم و مسئولان شهرستان سیب و سوران از عدم استفاده بهینه آب ذخیره شده در سد ماشکید اظهار داشت: حل برخی مشکلات از جمله نبود تاسیسات پایین دستی سد ماشکید نیاز به یک پیگیری ویژه دارد و تنها نباید به نامه نگاری های استانی اکتفا کنید.

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای ارزیابی جامع و منصفانه دستاوردها و چالش انقلاب است و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان زمینه حضور و مشارکت مردم در عرصه های مختلف را تسهیل کنند

مسئولان زمینه حضور و مشارکت مردم در عرصه های مختلف را تسهیل کنند