مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 09:102023-01-30اقتصادي

بهره برداری از 30 پروژه آبفای مازندران در دهه فجر امسال


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران، با بیان اینکه در دهه فجر امسال 30 پروژه درنظر گرفته شد که 24 طرح بهره برداری بوده و 6 برنامه نیز کلنگ زنی در بخش فاضلاب است، - گفت: این پروژه ها تا پایان سال با کمک بسیج سازندگی و شرکت آب فاضلاب به بهره برداری می رسد که با اعتباری بالغ بر 285 میلیارد در حوزه آب و 23 میلیارد و 900 میلیون تومان در حوزه فاضلاب بوده است.

بهزاد برارزاده در جمع خبرنگاران به عملکرد شرکت آب و فاضلاب در خدمات رسانی به مردم مازندران پرداخت و اظهار کرد: درابتدای انقلاب 18 شهر زیر پوشش خدمات آب و فاضلاب استان بود که به برکت نظام جمهوری اسلامی تمام 58 شهر مازندران از خدمات این شرکت بهره مند شدند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه روستایی 1700 روستا توسط شرکت آب و فاضلاب مدیریت می شود، افزود: تمام روستاهایی که زیر پوشش آب و فاضلاب نیستند نیز تصدی گری را به شرکت آب و فاضلاب دهند زیرا مردم شایسته بهترین خدمات هستند.

مدیرعامل شرکت آبفای مازندران با بیان اینکه یکی از دغدغه های ما در استان مصرف آب است، گفت: باید شرایط صرفه جویی و ارائه خدمات به مردم حتی در دورترین نقاط انجام شود زیرا دولت سیزدهم در نظر دارد در مدت سه سال به 10 هزار روستا خدمات داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 30 پروژه آبفای مازندران در دهه فجر امسال

بهره برداری از 30 پروژه آبفای مازندران در دهه فجر امسال