مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 09:102023-01-30سياسي

همه دستگاه های اجرایی باید پای کار اشتغال باشند


معاون برنامه ریزی فرمانداری قزوین گفت: برای تحقق هدف گذاری مشخص شده در ایجاد اشتغال شهرستان قزوین باید همه ظرفیت ها و دستگاه های متولی پای کار باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، ابوالفضل نجفی در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان قزوین، که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، تصریح کرد: عملکرد شهرستان قزوین در حوزه اشتغال قابل قبول است، اقدامات خوبی صورت گرفته است اما نباید به آن بسنده کنیم و برای حفظ این شرایط باید تلاش کنیم.

وی افزود: به منظور تحقق صد در صدی تعهد صورت گرفته در سال جاری نیاز به همراهی همه دستگاه های اجرایی و استفاده بهینه از همه ی ظرفیت ها وجود دارد به نحوی که همه باید پای کار بیایند و موانع موجود شناسایی و حل شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری قزوین تصریح کرد: یکی از موانع تحقق صد در صدی اشتغال عدم دریافت تسهیلات است، گاهی افراد برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی می شوند اما به دلایل مختلف از جمله نداشتن تضامین لازم موفق به دریافت تسهیلات نمی شوند، در این زمینه هم بانک ها باید همراهی بیشتری داشته باشند و همچنین دستگاه ها باید حمایت بیشتری از افرادی که به دنبال کارآفرینی هستند رقم بزنند.

این مسئول توجه ویژه به ایجاد اشتغال پایدار در مناطق محروم و روستاها را از اولویت های دولت دانست و افزود: سعی شده در حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه دستگاه های اجرایی باید پای کار اشتغال باشند

همه دستگاه های اجرایی باید پای کار اشتغال باشند