مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 08:572023-01-30ورزشي

جام سومی لیگ دسته یک والیبال کشور به تیم کود گلفام آمل اهداء شد


جام مقام سومی تیم کودگلفام آمل در مسابقات امسال لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور دیشب در آیینی به بازیکنان و مربیان این تیم اهداء شد.

- ایسنا/مازندران جام مقام سومی تیم کودگلفام آمل در مسابقات امسال لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور دیشب در آیینی به بازیکنان و مربیان این تیم اهداء شد.

در این مراسم که با حضور رییس فراکسیون والیبال و بسکتبال مجلس شورای اسلامی، مسئولان استانی و شهرستانی دیشب برگزارشد، جام سومی تیم کودگلفام آمل به مهدی رنجبر سرمربی موفق این تیم و نشان های برنز به بازیکنان و دیگرعوامل این تیم اهداء شد.

مدیرعامل تیم کودگلفام آمل با اشاره به اینکه فعالیت های ورزشی این باشگاه در کمتر از یکسال و در رشته والیبال شکل گرفته است، گفت: با حضور مهدی رنجبر، یکی از والیبالیست های آملی و سابق تیم ملی در سال های گذشته به عنوان سرمربی تیم کودگلفام آمل با ترکیب بازیکنان کاملا بومی در مسابقات امسال حضور داشت.

محمدعلی فلاح افزود: این تیم در گروه دوم مسابقات لیگ دسته یک مردان باشگاه های کشور سال 1401 در میان تیم های مطرح کشوری با بازیکنان جوان و جویای نام خود فراتر از انتظارها ظاهر شد و بسیار خوش درخشید.

وی با اشاره به اینکه اگر حواشی های خود ساخته تیم کرمانی پس از ایجاد جنجال در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی ایجاد نمی شد، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام سومی لیگ دسته یک والیبال کشور به تیم کود گلفام آمل اهداء شد

جام سومی لیگ دسته یک والیبال کشور به تیم کود گلفام آمل اهداء شد