مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 08:502023-01-30اقتصادي

جلوگیری از عرضه پوشاک نامتعارف در خراسان جنوبی


معاون بازرسی و حمایت از مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: باتوجه به اطلاع رسانی های انجام شده به واحدهای صنفی، از عرضه البسه نامتعارف جلوگیری می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی تهوری یکشنبه شب در ستاد عفاف و حجاب استان اظهار کرد: با توجه به اطلاع رسانی انجام شده، به محض مشاهده کالای قاچاق نسبت به جمع آوری آن اقدام می کنیم.

وی با بیان اینکه جمع آوری تصاویر نامتعارف که به گروه یا آیین خاصی وابسته باشند هم در دستور کار ما قرار دارد، گفت: از عرضه پوشال نامتعارف در واحدهای صنفی جلوگیری و نسبت به جمع آوری آنها اقدام لازم را انجام خواهیم داد.

تهوری با اشاره به اینکه در این خصوص از کارشناسان اتحادیه پوشاک استفاده خواهیم کرد، افزود: در این زمینه جلساتی با اعضای اتحادیه پوشاک برگزار خواهیم کرد و اطلاع رسانی لازم را هم به اتاق های اصناف شهرستان های استان انجام خواهیم داد.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اظهار کرد: همچنین از ظرفیت بانوان بسیجی هم بهره خواهیم گرفت و در صورت لزوم با همکاری انتظامی استان نسبت به پلمپ واحد صنفی متخلف اعمال قانون خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از عرضه پوشاک نامتعارف در خراسان جنوبی

جلوگیری از عرضه پوشاک نامتعارف در خراسان جنوبی