مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 08:402023-01-30اقتصادي

زمینه ارزان سازی مصالح توسط مدیران ایجاد شود/ مدیران باید برای حل موانع پیشقدم شوند


زمینه ارزان سازی مصالح ایجاد شود، این نهضت باید توسط مدیران و مسئولان صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در نشست شورای مسکن اظهار کرد: جوانانی که در ابتدای مسیر زندگی خود هستند باید سرپناهی داشته باشند تا بتوانند کانون خانواده را استوار و محکم نگهدارند.

وی با بیان اینکه بسیاری از آسیب های اجتماعی حاصل تضعیف کانون خانواده است، کرد: در کنار مسکن رسیدگی به وضعیت اشتغال جوانان باید سرلوحه کار قرار گیرد؛ شورای مسکن باید موانع را از سر راه بردارد.

استاندار خوزستان با تأکید بر اینکه مدیران باید موانع را شناسایی کنند و برای حل آن پیشقدم شوند؛ گفت: محصولات با فناوری های بالا جایگزین سازه های سنگین شوند.

وی ادامه داد: قیمت مسکن طی سال های اخیر در سایر کشورها یکسان بوده است و ما نیز باید مسکن را به سمتی ببریم که به عنوان پشتوانه و سرمایه برای امنیت روحی و اجتماعی خانواده ها تلقی شود.

علی اکبر حسینی محراب تصریح کرد: یکی از راه های برون رفت تعاونی ها است به این معنا که مردم کار را بر عهده بگیرند؛ بنابراین تعاونی ها باید احیاء شوند.

وی بیان کرد: انبوه سازی قیمت مسکن را کاهش خواهد داد؛ زمینه قابل رقابت سازی ایجاد شود تا انبوه سازان داخلی بتوانند با رده های خارجی معتبر نیز رقابت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه ارزان سازی مصالح توسط مدیران ایجاد شود/ مدیران باید برای حل موانع پیشقدم شوند

زمینه ارزان سازی مصالح توسط مدیران ایجاد شود/ مدیران باید برای حل موانع پیشقدم شوند