مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 08:402023-01-30سياسي

جشنواره ملی طلایه داران خلیج فارس در چابهار برگزار می شود


معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: جشنواره ملی طلایه داران خلیج فارس همزمان با ایام عید سعید مبعث در چابهار برگزار می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: جشنواره ملی طلایه داران خلیج فارس همزمان با ایام عید سعید مبعث در چابهار برگزار می شود.

جلسه شورای هماهنگی جشنواره طلایه داران شکوه خلیج فارس به ریاست رحمدل بامری معاون سیاسی اجتماعی استاندار و با حضور مدیران استانی و شهرستانی در محل فرمانداری شهرستان چابهار برگزار شد.

رحمدل بامری در این جلسه اظهار کرد: این جشنواره برای اولین بار با عنوان جشنواره طلایه داران شکوه خلیج فارس اواخر بهمن ماه به مدت یک هفته در چابهار برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: تأکیدات مقام معظم رهبری بر نشاط اجتماعی، اتحاد و انسجام، امید و جهاد تبیین است که باید اجرایی و عملیاتی کنیم.

این مسئول ادامه داد: فتنه ای که گذشت فتنه ای سنگین و سهمگین بود و دشمن هرچه در توان داشت پای کار آورد تا به زعم خودش به نتیجه ای برسد گرچه این آرزو را به گور خواهد برد، اما بنابر تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ما مکلفیم که ورای وظایف سازمانی روتین در هر برهه ای و به ویژه در این ایام اقدامات بیشتری برای خنثی کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی طلایه داران خلیج فارس در چابهار برگزار می شود

جشنواره ملی طلایه داران خلیج فارس در چابهار برگزار می شود