مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 08:352023-01-30سياسي

تاکید تهران و الجزیره بر تقویت گروه های دوستی پارلمانی برای رفع موانع توسعه روابط


رییس مجلس شورای اسلامی ایران و رییس مجلس امت الجزایر با اشاره به لزوم توسعه روابط دو کشور در بخش اقتصادی، خواستار فعال شدن هرچه بیشتر و تقویت گروه های دوستی پارلمانی دو کشور برای رفع موانع توسعه روابط شدند.

- رییس مجلس شورای اسلامی ایران و رییس مجلس امت الجزایر با اشاره به لزوم توسعه روابط دو کشور در بخش اقتصادی، خواستار فعال شدن هرچه بیشتر و تقویت گروه های دوستی پارلمانی دو کشور برای رفع موانع توسعه روابط شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی روز گذشته در حاشیه برگزاری هفدهمین اجلاس اتحادیه پارلمانی کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی که در الجزیره پایتخت الجزائر برگزار می شود، با صالح قوجیل رییس مجلس امت الجزائر دیدار و گفت و گو کرد.

قالیباف در ابتدای این دیدار با بیان اینکه نسل انقلابی ایران به واسطه انقلابی که در الجزایر رخ داد با این کشور آشنا هستند، گفت: شما را به عنوان مبارز و مجاهد در سال های دور و امروز به عنوان رییس مجلس سنای الجزایر(مجلس امت) می شناسیم؛ از این رو بابت چنین ملاقاتی خرسندم که با نگاه رزمندگی و انقلابی با شما سخن می گویم.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت، مجلس و مردم ایران ذهنیت مثبتی نسبت به مردم الجزایر دارند و همانطور که به تشییع جنازه وزیر خارجه الجزایر در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید تهران و الجزیره بر تقویت گروه های دوستی پارلمانی برای رفع موانع توسعه روابط

تاکید تهران و الجزیره بر تقویت گروه های دوستی پارلمانی برای رفع موانع توسعه روابط