مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 08:352023-01-30پزشكي

باروری و جوانی جمعیت یکی از اولویت های مهم بهداشت و درمان است


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشک هرمزگان گفت: در میزان باروری در سطح پایین تر از نرخ جانشینی قرار داریم و ادامه این وضعیت در آینده ما را دچار چالش جدی می کند.

- ایسنا/هرمزگان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشک هرمزگان گفت: در میزان باروری در سطح پایین تر از نرخ جانشینی قرار داریم و ادامه این وضعیت در آینده ما را دچار چالش جدی می کند.

عبدالجبار ذاکری صبح امروز (10 بهمن ماه) در حاشیه اجلاس یک روزه معاونین بهداشتی شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های تابعه هرمزگان، افزود: معاونین بهداشتی به عنوان یک فرد مهم درشناسایی ظرفیت ها و حل مسائل پیش روی شبکه ها و به عنوان بازوی فکری و اجرایی در کنار مدیران شبکه های بهداشت ودرمان باید حضور فعال داشته باشند.

وی بر تقویت برنامه های آموزشی ونظارت جهت ارزیابی خدمات مراکز بهداشتی ودرمانی شهری و روستایی و خانه بهداشت ها تاکید کرد و این امر مهم را یکی از رسالت های اصلی بهداشت برشمرد و اظهار کرد: اجرای مناسب بازدیدها و نظارت ها در ارتقاءو بهبود شاخص ها تاثیرگذار و ضروری است.

رییس مرکز بهداشت استان هرمزگان با اشاره به لزوم داشتن پنل شاخص ها و ذیج حیاتی درمراکز ارائه خدمات بهداشتی و درمانی تاکید کرد و گفت: مراکز بهداشتی و درمانی و خانه های بهداشت برای اندازه گیری اطلاعات و شاخص ها که آن را مدیریت کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باروری و جوانی جمعیت یکی از اولویت های مهم بهداشت و درمان است

باروری و جوانی جمعیت یکی از اولویت های مهم بهداشت و درمان است