مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 08:252023-01-30سياسي

لزوم حمایت شرکت ملی مس ایران از بیمارستان ورزقان


امام جمعه ورزقان بر لزوم حمایت شرکت ملی مس ایران از بیمارستان این شهرستان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام مهدی پورمحمد امام جمعه ورزقان استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه قرار بود بیمارستان ورزقان در سال 93 به صورت 38 تختخوابی تاسیس شود، گفت: در روند کار و احداث، بیمارستان 28 تختخوابی افتتاح شده است.

این بیمارستان در حال حاضر 14 پزشک دارد که از این تعداد 5 پزشک عمومی و 9 پزشک متخصص در حوزه های زنان، کودکان، جراحی عمومی، قلب، بیهوشی، روانپزشکی و.

فعال هستند.

خطیب جمعه ورزقان افزود: در حال حاضر قریب به 8 سال از فعالیت این بیمارستان می گذرد اما متأسفانه دارای مشکلات عدیده ای است.

وی ادامه داد: این بیمارستان در کنار معدن مس سونگون قرار دارد و خود معدن نیز دارای 6 هزار کارگر است و با توجه به تعداد افراد ساکن در شهر و روستا، تجهیزات و امکانات این بیمارستان جوابگوی نیاز این افراد نیست.

همین موضوع باعث شده است تا مردم برای کارهای درمانی به شهرهای اطراف مراجعه کنند و این رویه موجب شده است تا علاوه بر افزایش هزینه های درمانی، هزینه رفت و آمد و صرف وقت و .

نیز اضافه شده است.

حجت الاسلام پورمحمد در بخش دیگری از صحبت هایش به پیگیری های صورت گرفته در این حوزه اشاره کرد و گفت: در سال 99 جلسات متعددی با حضور فرماندار وقت، ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حمایت شرکت ملی مس ایران از بیمارستان ورزقان

لزوم حمایت شرکت ملی مس ایران از بیمارستان ورزقان