مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 08:152023-01-30سياسي

ریشه کن شدن فساد منوط به سالم سازی و شفافیت در قوه قضاییه است


قائم مقام رییس کل دادگستری استان تهران گفت: در قوه قضاییه ایجاد شفافیت و سالم سازی باید اتفاق بیافتد تا در بخش ها و سازمان های دیگر نیز فساد ریشه کن شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، مراسم تکریم و معارفه سرپرست معاونت فناوری اطلاعات وبرنامه ریزی دادگستری تهران با حضور حاجی رضا شاکرمی قائم مقام رییس کل دادگستری استان تهران، سیدرضا سجودی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان تهران، لطیف سروی معاون نظارت و بازرسی دادگستری و مدیران برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری برگزار شد.

حاجی رضا شاکرمی قائم مقام رییس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه شفافیت را سرلوحه ی مبارزه با فساد است، اظهار کرد: در قوه قضاییه ایجاد شفافیت و سالم سازی باید اتفاق بیافتد تا در بخش ها و سازمان های دیگر نیز فساد ریشه کن شود.

شاکرمی در مراسم معارفه سرپرست جدید فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان تهران با اشاره به اهمیت وظایف و تاثیر اقدامات این حوزه گفت: ارزیابی اقدامات، کارسنجی و آسیب شناسی مشکلاتی که در این حوزه وجود داشته، ضروری است.

شاکرمی برنامه ریزی را چراغ راه دادگستری دانست و افزود: برنامه ریزی صحیح و دقیق داشته باشیم و نظارت مناسبی بر اجرای برنامه ها صورت پذیرد، در پایان هر فصل یا 6ماه و یک سال می توانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه کن شدن فساد منوط به سالم سازی و شفافیت در قوه قضاییه است

ریشه کن شدن فساد منوط به سالم سازی و شفافیت در قوه قضاییه است