مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 07:402023-01-30ورزشي

برنامه ریزی تمرینات تیم ملی والیبال برای دهه سوم فرودین


سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان کشور در مورد برنامه‎های تمرینات، گفت: برنامه تیم ملی والیبال بزرگسالان برای دهه سوم فروردین 1402 تنظیم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آمل، بهروز عطایی پس از پیروزی شیرین سه بر صفر مقابل شهرداری ارومیه، اظهار کرد: دو تیم بازی خوب و منسجم را به نمایش گذاشتند هرچند معتقدم شهرداری ارومیه دور برگشت لیگ را بسیار متفاوت آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه ارومیه شهری غنی از والیبال است و در والیبال کشورمان ریشه دارد، افزود: هر تیم از ارومیه در لیگ برتر برای مدعیان خطرناک است، بازی سختی مقابل نماینده ارومیه داشتیم و به بازیکنان اهمیت بازی را گوشزد کردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران بیان کرد: بازیکنان لبنیات باتجربه تر و کم‎اشتباه‏ تر ظاهر شدند ولی با دریافت‎های سالم و بدون نقص بسیار توانمند ظاهر شدیم تا توپ و میدان را در اختیار بگیریم.

وی با بیان اینکه دو تیم والیبال قابل قبولی را به نمایش گذاشتند، گفت: باید لیگ را با بازی های باکیفیت در صحت و سلامت بازیکنان به پایان برسانند.

عطایی با اشاره به اینکه والیبال ملی‎ کشورمان ایران با والیبال شهرهای آمل، ارومیه و گنبد عجین است، یادآور شد: هر زمان ارومیه و شهرهای والیبالی بازیکنان خوب معرفی کردند تیم ملی بسیار خوبی داشتم البته ارومیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی تمرینات تیم ملی والیبال برای دهه سوم فرودین

برنامه ریزی تمرینات تیم ملی والیبال برای دهه سوم فرودین