مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 05:402023-01-30اجتماعي

«شکارچیان» بلای جان «بهشت پرندگان ایران»


رییس اداره ذخیره گاه زیست کره میانکاله، میانکاله را «بهشت پرندگان ایران» و گفت: مسئولان انتظامی، امنیتی و قضایی باید برخورد محکم تری با شکارچیان داشته باشند.

- رییس اداره ذخیره گاه زیست کره میانکاله، میانکاله را بهشت پرندگان ایران و گفت: مسئولان انتظامی، امنیتی و قضایی باید برخورد محکم تری با شکارچیان داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چندین سال است در فصل ورود پرندگان مهاجر به میانکاله، شکارچیان به طمع شکار این پرندگان زیبا دست به اسلحه می برند که یکی از گسترده ترین این حملات اوایل دی ماه سال جاری رخ داد و50 شکارچی نقابدار وارد میانکاله شدند ولی این بار قبل از رسیدن آنان به مقصد، محیط بانان وارد عمل شدند و تا توانستند پرندگان را از تیررس شکارچیان فراری دادند.

این تلاش محیط بانان باعث شد تیرهای شکارچیان به هدف ننشیند اما نگرانی محیط بانان از بازگشت دوباره این شکارچیان نقابدار است.

علی کلانه در گفتگو با ایسنا درباره حملات مکرر به این منطقه اظهار کرد: حضور شکارچیان غیرمجاز موضوعی است که به دلیل شرایط فرهنگی موجود نه تنها در میانکاله بلکه در سایر مناطق نیز از گذشته به صورت غیرقانونی اتفاق می افتاده است.

وی به علت برجسته شدن آخرین مورد حمله به آشوراده در اوایل دی ماه اشاره کرد و گفت: برجسته شدن آن به علت رفتار و تخلفات غیرمعم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شکارچیان» بلای جان «بهشت پرندگان ایران»

«شکارچیان» بلای جان «بهشت پرندگان ایران»