مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 03:052023-01-29سياسي

جشن انقلاب در 44 مسجد شهر قم برگزار می شود


مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم از تزیین مناطق هشت گانه قم به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی با مشارکت عموم مردم و استفاده از ظرفیت 150 مسجد خبرداد و گفت: - مهدی کلانترزاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و تقارن این ایام با اعیاد مبارک ماه رجب، اظهار کرد: به دستور شهردار قم کمیته ویژه آذین بندی شهر قم تشکیل شده و فعالیت های مختلفی را دنبال کرده است.

وی اضافه کرد: فضاسازی شهر قم در خیابان ها، شوارع، میدان ها و محلات با نصب پرچم های جمهوری اسلامی ایران و ریسه های الوان و نشان های نوری از جمله اقداماتی است که برای اجرا در سطح مناطق هشتگانه شهر قم مورد اهتمام این کمیته خواهد بود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم عنوان کرد: توجه به فضاسازی در محلات با محوریت مساجد و مشارکت اهالی هر محل از دیگر مواردی است که توسط معاونت خدمات شهری، مناطق هشتگانه و سازمان های فرهنگی هنری اجتماعی و زیباسازی شهر قم به آن پرداخته خواهد شد.

وی ادامه داد: تبلیغات شهری و نصب اِلمان های حجمی نیز از دیگر اقداماتی خواهد بود که توسط شهرداری قم و در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سطح شهر قم به اکران خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن انقلاب در 44 مسجد شهر قم برگزار می شود

جشن انقلاب در 44 مسجد شهر قم برگزار می شود