مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 02:152023-01-29اقتصادي

خانه خلاق در مهدی شهر راه اندازی می شود


سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مهدی شهر گفت: مشارکت در راه اندازی خانه خلاق در راستای عملکرد و فعالیت های شهر ملی سوزن دوزی در این شهرستان پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهدی شهر، مهدی متقی، سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مهدی شهر در نشست بررسی همکاری های مرکز علم و فناوری که در آن، ضوابط و دستورالعمل های حمایتی از دو بحث گردشگری و صنایع دستی خلاق مطرح و چند نمونه موفق شرکت های فعال در حوزه صنایع دستی معرفی شد، توجه به این بخش ها را امری ضروری دانست.

وی مشترکات و فرصت هایی که بین صنعتگران و هنرمندان و سرمایه گذاران حوزه گردشگری خلاق وجود دارد، را برشمرد و گفت: رویدادهای فرهنگی و خلاق در راستای شناسایی ایده ها و استعدادهای موجود در شهرستان مهدی شهر با مشارکت میراث فرهنگی و مرکز علم و فناوری برگزار می شود.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مهدی شهر ادامه داد: شناسایی و معرفی هنرمندان، صنعتگران و فعالان گردشگری خلاق در این شهرستان صورت می پذیرد.

متقی افزود: مشارکت در راه اندازی خانه خلاق در راستای عملکرد و فعالیت های شهر ملی سوزن دوزی برنامه دیگری است که در شهرستان مهدی شهر پیگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه خلاق در مهدی شهر راه اندازی می شود

خانه خلاق در مهدی شهر راه اندازی می شود