مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 02:012023-01-29سياسي

جزییات جلسات قالیباف با مقامات سیاسی مختلف در الجزایر


قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار با رییس مجلس امت الجزایر گفت: دولت، مجلس و مردم ایران ذهنیت مثبتی نسبت به مردم الجزایر دارند و همانطور که به تشییع جنازه وزیر خارجه الجزایر در دهه 60 تهران اشاره شد، - فضا در ایران نسبت به مردم الجزایر همچنان مثبت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، رییس مجلس شورای اسلامی امروز در حاشیه برگزاری هفدهمین اجلاس اتحادیه پارلمانی کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی که در الجزیره پایتخت الجزایر برگزار می شود، با رییس مجلس عمان دیدار و گفت وگو کرد.

محمدباقر قالیباف در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از روابط دوستانه ایران و عمان در حوزه سیاسی و اقتصادی گفت: چندین دهه است که روابط دوستانه و برادرانه ای میان عمان و ایران برقرار است که سلطان قابوس در پایه گذاری آن نقش ویژه ای داشته و امروز سلطان هیثم بن فارق همان سیاست را ادامه می دهد.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برقراری و توسعه روابط دوجانبه میان ایران و عمان و همچنین با سایر کشورهای منطقه و کشورهای خارج از منطقه جزیی از سیاست های جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: معتقدیم نقش کشور عمان در هر 3 نوع ارتباط بسیار ویژه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جلسات قالیباف با مقامات سیاسی مختلف در الجزایر

جزییات جلسات قالیباف با مقامات سیاسی مختلف در الجزایر