مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 00:102023-01-29فرهنگي

نظر حرفه ای ها را به جشنواره فجر جلب کنیم/هنرمند به توجه نیاز دارد


داور بخش نقاشی جشنواره هنرهای تجسمی فجر 1401 ـ معتقد است: باید با بهره گیری از برنامه ریزی و تدبیر، تبلیغات و فراخوان مناسب، - محمدکاظم حسنوند ـ داور بخش نقاشی جشنواره هنرهای تجسمی فجر 1401 ـ معتقد است: باید با بهره گیری از برنامه ریزی و تدبیر، تبلیغات و فراخوان مناسب، نظر حرفه ای ها را به جشنواره تجسمی فجر جلب کرد.

حسنوند در گفت وگویی با ایسنا درباره ارزیابی اش از کیفیت آثار شرکت کننده در جشنواره تجسمی فجر و مقایسه آن با سال های گذشته، می گوید: من در جریان آثار سال های قبل نبودم و حضور ذهن ندارم اما امسال کیفیت بعضی از کارها نسبتا خوب بود.

او ادامه می دهد: آثاری که منتخب شدند طبق معیارهای هنرهای تجسمی بودند اما اگر بخواهیم آثار را با توجه به ایده آل ها و استانداردهای یک جشنواره ملی مثل فجر بسنجیم، مسلما این استانداردها نه تنها در این دوره بلکه در دوره های قبل نیز رعایت نمی شدند؛ زیرا ما خیلی بالاتر از این استانداردها را برای جشنواره ملی در ذهن خود داریم و باید با تدابیری این کیفیت را بالا ببریم اما این بدان معنا نیست که ما هنرمند نداریم.

ما هنرمندان زیادی در سطوح بالا داریم اما باید با برنامه ریزی و تدبیر، تبلیغات و فراخوان مناسب کارهای این هنرمندان را نیز به جشنواره راه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر حرفه ای ها را به جشنواره فجر جلب کنیم/هنرمند به توجه نیاز دارد

نظر حرفه ای ها را به جشنواره فجر جلب کنیم/هنرمند به توجه نیاز دارد