مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 23:502023-01-29فرهنگي

کسب رتبه برتر 4 خبرنگار فارس در جشنواره ابوذر استان تهران


اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر استان تهران با تجلیل از خبرنگاران برتر در بخش های گزارش خبری، تیتر، یادداشت، مصاحبه و بخش تصویری تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، آیین اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر استان تهران با حضور معاون مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری ­های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرهنگ رضا امجدی فرمانده سپاه پاکدشت، مصطفی قاضی زاده رییس سازمان بسیج رسانه استان تهران و جمعی دیگر از مسؤولان و خبرنگاران در کانون شهدای فرهنگی شهرستان پاکدشت برگزار شد.

این جشنواره در قالب های خبر، تیتر، مصاحبه، یادداشت، موشن گرافی، عکس، کاریکاتور و اینفوگرافی در قالب 14 موضوع و در محورهای تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین، امید آفرینی و نشاط، خانواده و سبک زندگی، پیوند رسانه و صنعت، جهاد تبیین، الگوسازی و مطالبه، جمعیت، آسیب های اجتماعی، مکتب شهید سلیمانی، دست آوردهای انقلاب اسلامی در بخش های رسانه های مکتوب، مجازی، رادیو و تلویزیون برگزار شد.

  در این جشنواره، 18 اثر به عنوان رتبه های برتر انتخاب شدند که از این میان علی یعقوبی، محمد حسینی، سیده طیبه عزتی و نیاز گلی، خبرنگاران خبرگزاری فارس، به عنوان نفرات برتر این جشنواره انتخاب و لوح تقدیر و تندیس جشنواره را دریافت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه برتر 4 خبرنگار فارس در جشنواره ابوذر استان تهران

کسب رتبه برتر 4 خبرنگار فارس در جشنواره ابوذر استان تهران