مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 23:452023-01-29اقتصادي

تأمین اعتبار و راه اندازی ایستگاه پمپاژ موقت طرح انتقال آب قمرود ضروری است


در صورت راه اندازی ایستگاه پمپاژ اضطراری طرح قمرود، مشکل آب اراضی کشاورزی روستاهای مجاور ایستگاه و خط انتقال آب قمرود در شهرستان الیگودرز مرتفع می شود.

- ایسنا/لرستان مدیرکل دیوان محاسبات لرستان گفت: در صورت راه اندازی ایستگاه پمپاژ اضطراری طرح قمرود، مشکل آب اراضی کشاورزی روستاهای مجاور ایستگاه و خط انتقال آب قمرود در شهرستان الیگودرز مرتفع می شود.

جمالی نژاد در بازدید از سد مخزنی حوضیان و طرح قمرود در الیگودرز که نهم بهمن ماه صورت گرفت، با اشاره به اینکه از ایستگاه پمپاژ موقت طرح قمرود، از سال 1393 رفع نیاز شده است، اظهار کرد: این ظرفیت با این میزان سرمایه گذاری و ارزش روز در حال حاضر بلااستفاده است و در صورت راه اندازی آن می توان به جهش تولید در بخش کشاورزی و عمران و آبادانی منطقه کمک کرد.

وی با اشاره به اینکه از سال 91 مطالعاتی جهت تأمین آب روستاهای خسارت دیده شهرستان الیگودرز ناشی از اجرای طرح قمرود انجام شده است، افزود: یکی از راهکارهای کوتاه مدت استفاده از ظرفیت بلااستفاده ایستگاه پمپاژ اضطراری قمرود واقع در 20 کیلومتری شهرستان الیگودرز با هدف تأمین آب روستاهای آسیب دیده از محل حق آب های تخصیص یافته است.

مدیرکل دیوان محاسبات لرستان با بیان اینکه در سال 93 با تکمیل طرح و انتقال آب قمرود از ایستگاه پمپاژ موقت این طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین اعتبار و راه اندازی ایستگاه پمپاژ موقت طرح انتقال آب قمرود ضروری است

تأمین اعتبار و راه اندازی ایستگاه پمپاژ موقت طرح انتقال آب قمرود ضروری است