مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 23:302023-01-29دانش

برگزاری 12 رویداد استارتاپی تقاضامحور در لرستان


سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان از برگزاری 12 رویداد استارتاپی تقاضامحور در استان خبر داد.

- محمدرضا جعفری نهم بهمن ماه، در جلسه شورای هماهنگی روسای واحدهای استانی منطقه پنج دانشگاه که به میزبانی کردستان برگزار شد، اظهار کرد: بیش از 7000 دانشجو در 15 مرکز آموزش علمی کاربردی استان و در 301 کدرشته محل در چهار گروه آموزشی صنعت، کشاورزی، فرهنگ وهنر و خدمات اجتماعی مشغول به تحصیل هستند.

وی از برگزاری 12 رویداد استارتاپی تقاضا محور توسط مراکز آموزش علمی کاربردی لرستان خبر داد و گفت: این رویدادها تا پایان سال جاری برگزار می شود.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان بیان کرد: تشکیل جلسات به صورت دوماه یک بار، تدوین برنامه عملیاتی سال 1402 در حوزه های آموزش، پژوهش، فرهنگی و بین الملل، تهیه بولتن خبری با مشارکت واحدهای استانی و تشکیل کارگروه های مختلف آموزشی، پژوهش، فرهنگی، رسانه و بین الملل در منطقه با استفاده از ظرفیت های هر استان از محورهای مهم و مصوبات این نشست باشد.

در ادامه این نشست دبیر شورای هماهنگی روسای منطقه پنج و سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی کردستان به شرح وظایف اعضا و دبیرخانه منطقه پرداخت و افزود: هدف از تشکیل این نشست ایجاد هم گرایی و انتقال تجربیات در راستای رفع مشکلات واحدهای استانی منطقه پنج است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 12 رویداد استارتاپی تقاضامحور در لرستان

برگزاری 12 رویداد استارتاپی تقاضامحور در لرستان