مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 23:102023-01-29اقتصادي

شرکت های نوپا 420 میلیون تومان حمایت مالی می شوند


رییس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور (فاوا) بابیان اینکه شرکت های نوپا 420 میلیون تومان حمایت مالی می شوند، گفت: این مبلغ برای حمایت از شرکت ها برابر آسیب های بازار است.

- سمنان- رییس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور (فاوا) بابیان اینکه شرکت های نوپا 420 میلیون تومان حمایت مالی می شوند، گفت: این مبلغ برای حمایت از شرکت ها برابر آسیب های بازار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدجعفر صدیق شامگاه یکشنبه در کارگروه توسعه اقتصاد دیجیتال (تاد) استان سمنان به میزبانی سالن الغدیر استانداری سمنان ضمن بیان اینکه حمایت های مالی و گراندهای خطر پذیر به شرکت های نوپا اعطا می شود، ابراز داشت: این حمایت ها تا سقف 420 میلیون تومان تعیین شده که به شرکت های جوان و تازه تاسیس پرداخت می شود.

وی ضمن بیان اینکه این مبلغ به صورت وام محور نیست، افزود: به این معنا که اگر شرکت جوانی بنا به هر دلیلی نتواند فعالیت خود را ادامه دهد بدهکار نخواهد شد ولی اگر طرح خود را نیمه تمام بگذارد باید آن را پرداخت کند.

رییس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور (فاوا) بابیان اینکه هدف از پرداخت این مبلغ حمایت از شرکت ها برابر آسیب های بازار است، ابراز داشت: این تصمیم بنا بر تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از شرکت های دانش بنیان در دستور کار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های نوپا 420 میلیون تومان حمایت مالی می شوند

شرکت های نوپا 420 میلیون تومان حمایت مالی می شوند