مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 21:402023-01-29حوادث

محموله 100 کیلوگرمی حشیش در دیلم توقیف شد


فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری و انهدام باند قاچاق مواد مخدر و کشف 100 کیلو گرم حشیش در عملیات ضربتی پلیس دیلم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حیدر سوسنی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دیلم طی یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر مطلع شده و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی، خودروی پژو پارس اسکورت و خودروی کامیون ایسوزو حامل مواد مخدر را در ورودی شهرستان دیلم شناسایی و زیر نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: هر دو خودرو طی یک عملیات پلیسی دقیق به صورت همزمان توقیف و به مقر انتظامی دلالت داده شد.

سردار سوسنی گفت: ماموران در بازرسی از خودروهای توقیف شده در خودروی ایسوزو که ظاهراً حامل نهال درخت بوده مقدار 100 کیلوگرم مواد مخدر حشیش را در قسمت های مختلف خودرو به صورت جاساز ماهرانه کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه در این عملیات سه نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند، بیان داشت: مقابله با قاچاق مواد مخدر خط قرمز پلیس بوده و پلیس برای ریشه کن کردن این پدیده شوم و خانمان سوز عزم راسخ دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله 100 کیلوگرمی حشیش در دیلم توقیف شد

محموله 100 کیلوگرمی حشیش در دیلم توقیف شد