مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 20:152023-01-29سياسي

عملکرد دستگاه ها و نهادها در دهه فجر امیدآفرین باشد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: دستگاه ها و نهادها باید عملکردشان امیدآفرین باشد و به صورت مستمر پای کار بوده و با کمک رسانه های استان دستاوردشان را به مردم ارایه دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین رضا کلاه کج در نشست با اصحاب رسانه با موضوع کمیته رسانه دهه فجر انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد ضمن تبریک ایام مبارک ماه رجب بیان کرد: امروز جنگ، جنگ رسانه است و برای تقویت این حوزه باید نگاه جدی تری به مقوله رسانه ها داشته باشیم.

کلاه کج خاطرنشان کرد: رسانه نقش مهم و تأثیرگذاری در انعکاس رویدادها دارد و اگر اتفاق و حرکت مطلوبی بیفتد اما انعکاس رسانه ضعیف باشد این حرکت دیده نمی شود و برعکس آن نیز رسانه می تواند با انعکاس قوی اتفاق های کوچک را تاثیرگذار نشان دهد.

او نقش دستگاه ها، شرکت ها و نهادها را در آبان دهه فجر مهم دانسته و اظهار کرد: دستگاه ها و نهادها باید عملکردشان امیدآفرین باشد و به صورت نوبتی پای کارآمده و دستاوردشان را به مردم ارایه دهند به ویژه دستگاه هایی که تاثیر مستقیم با مردم دارند و باید بتوانند با تولید محتوای مناسب و نماهنگ اصول هویت ساز انقلاب و جهاد تبیین را به تصویر بکشانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد دستگاه ها و نهادها در دهه فجر امیدآفرین باشد

عملکرد دستگاه ها و نهادها در دهه فجر امیدآفرین باشد