مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 20:112023-01-29سياسي

رفع مشکلات بیش از 10 هزار واحد تولیدی با کمک دستگاه قضایی/ 528 واحد تعطیل احیاء شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگراری فارس از قزوین، علی جمادی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان قزوین که عصر امروز در سالن جلسات دادسرای مرکز استان برگزار شد، از رفع مشکلات بیش از 10 هزار واحد تولیدی کشور با کمک دستگاه قضایی خبر داد و گفت: در کنار این موضوع با حمایت دستگاه قضایی شاهد احیای 528 واحد تولیدی تعطیل شده در کشور بوده ایم که 41 مورد آن سهم استان قزوین بوده است.

وی افزود: در ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه همچنین مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی با حضور معاون قوه به طور مستمر رصد و پیگیری می شود.

این مقام قضایی کشور در ادامه بیان کرد: در نشست آینده این ستاد مسایل و مشکلات شرکت های دانش بنیان نیز مورد بررسی قرار می گیرد.

جمادی یادآور شد: پیشنهاد اهالی تولید برای مسایل و مشکلات بخش صنعت به طور حتم مورد توجه اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه قرار خواهد گرفت.

علی شعبانی، رییس کل دادگستری قزوین نیز در این نشست گفت: از همه ظرفیت های پیش بینی شده در قانون در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری برای حل مسایل و مشکلات تولیدکنندگان استفاده می شود.

وی اظهار کرد: ما حامی تولید و تولیدکننده واقعی هستیم، اما باید توجه داشت برخی به نام تولید تسهیلات را در بخش های غیر تعیین شده هزینه و یا پس از مدت ها و چندین بار مهلت به تعهدات خود عمل نمی کنند که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات بیش از 10 هزار واحد تولیدی با کمک دستگاه قضایی/ 528 واحد تعطیل احیاء شد

رفع مشکلات بیش از 10 هزار واحد تولیدی با کمک دستگاه قضایی/ 528 واحد تعطیل احیاء شد