مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 19:352023-01-29فرهنگي

«راز های عملیات فریب» برملا می شود/ علت حمله و آمار شهدا و مفقودین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی مستند، «راز های عملیات فریب» به کارگردانی ابراهیم شفیعی روایتی موشکافانه از یکی از مهم ترین عملیات های تاریخ دفاع مقدس است که به تازگی با پشت سر گذاشتن آخرین مراحل تولید آماده شده و یکشنبه .

- راز های عملیات فریب برملا می شود/ علت حمله و آمار شهدا و مفقودین مستند راز های عملیات فریب به تهیه کنندگی و کارگردانی ابراهیم شفیعی بررسی موشکافانه ای از عملیات کربلای 4 از زبان فرماندهان آن دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی مستند، راز های عملیات فریب به کارگردانی ابراهیم شفیعی روایتی موشکافانه از یکی از مهم ترین عملیات های تاریخ دفاع مقدس است که به تازگی با پشت سر گذاشتن آخرین مراحل تولید آماده شده و یکشنبه 9 بهمن ماه در سایت هاشور منتشر می شود.

این مستند عملیات کربلای 4 را از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار داده و از زبان فرماندهان جنگ، به بررسی دقیق آن پرداخته است.

همچنین با مروری بر اسناد تاریخی، تصاویر آرشیوی و مصاحبه های فرماندهان درگیر در این عملیات به شبهاتی که پیرامون لو رفتن آن وجود دارد، پاسخ داده، از سویی دیگر، موضوع عملیات فریب، علت حمله و آمار شهدا و مفقودین کربلای 4 مورد بررسی موشکافانه قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«راز های عملیات فریب» برملا می شود/ علت حمله و آمار شهدا و مفقودین

«راز های عملیات فریب» برملا می شود/ علت حمله و آمار شهدا و مفقودین