مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 19:302023-01-29سياسي

همه کاندیدا های احتمالی حاضر در انتخابات 1404


بر اساس اسامی که به عنوان کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری 1404 مطرح هستند، 12 درصد کاندیداها بین 40 تا 50 سال سن دارند، 59 درصد بین 60 تا 70 سال سن دارند و 17 درصد هم بین 70 تا 80 درصد سن دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اقتصاد نیوز، هنوز تا چهاردمین انتخابات ریاست جمهوری زمان زیادی باقی مانده است اما گمانه زنی ها و برو بیاهای انتخاباتی در میان جریان ها و چهره های سیاسی از راست تا چپ و اعتدالیون به چشم می خورد.

هرچند فعلا تعارفات و برخی ملاحظات سیاسی سبب شده، سیاسیونی که نیم نگاهی به پاستور دارند نه آمدنشان را تایید کنند نه نیامدنشان را تکذیب.

در این میان، گرچه نگاه ها و گمانه زنی های رسانه ای حول محور آمدن چهره های چون محمدباقر قالیباف، علی لاریجانی، سعید جلیلی، عبدالناصر همتی، محمد جواد آذری جهرمی و .

می چرخد اما برخی چهره ها هم هستند که طی ادوار انتخاباتی اسم آن ها هم پرتکرار شده است، مانند پرویز فتاح یا مهرداد بذرپاش.

اما آیا همه این چهره ها که این روزها نامشان بر سر زبان هاست اجازه کاندیداتوری در انتخابات را خواهند یافت؟ آیا قانون انتخابات حق کاندیداتوری را از برخی چهره ها سلب خواهد کرد؟ و .

مصوبه شورای نگهبان، چه کسانی را حذف می کند؟ چند روز مانده تا ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری 1400، شورای نگهبان با صدور یک ابلاغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه کاندیدا های احتمالی حاضر در انتخابات 1404

همه کاندیدا های احتمالی حاضر در انتخابات 1404