مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 19:202023-01-29سياسي

هلال احمر مصداق کار صادقانه و مردمی است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت: هلال احمر مصداق کار صادقانه و مردمی بوده و با مدیریت حرفه ای جمعیت هلال احمر گلستان، ما شاهد خدمات مطلوب و به موقع به مردم هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان سید علی مهاجر در حاشیه بازدید از مرکز امداد هوایی، انبار آماده به عملیات و مرکز کنترل و هماهنگی عملیات(EOC) جمعیت هلال احمر گلستان در جمع  کارکنان ستادی جمعیت اظهار کرد:  کار هلال احمر مصداق کار صادقانه و مردمی است و با مدیریت حرفه ای که در هلال احمر استان وجود دارد خدمات درست و به موقع به مردم ارائه می شود.

وی تصریح کرد: این نهاد مردمی به واسطه آموزش های امدادی به مردم و دور اندیشی نسبت به لزوم آمادگی در حوادث، مجموعه بزرگی را به عنواننیروهای امدادی حرفه ای داشته  و در ماموریت های سخت و پاسخگوبی به حوادث در کنار مردم است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: این روحیه ایثارگرانه و خدا پسندانه ی هلال احمر و انجام امور بشردوستانه با شعار عملیاتی هر خانواده یک امدادگر داوطلب و آموزش هایی که در فضاهای مختلف حضور مردمی از قبیل مدارس، مساجد و محلات ارائه می کند، آثار آن در زمان های وقوع حوادث بروز و ظهور می کند همچون زلزله اخیر خوی در آذربایجان غربی به واسطه آموزش های همگانی که ملکه ذهن مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر مصداق کار صادقانه و مردمی است

هلال احمر مصداق کار صادقانه و مردمی است