مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 18:552023-01-29حوادث

پیام تسلیت ارمنستان به دولت و ملت ایران بابت زمین لرزه «خوی»


سفارت جمهوری ارمنستان در تهران به دولت و ملت ایران بابت وقوع زلزله در شهرستان «خوی» که متاسفانه شماری از شهروندان ایرانی کشته یا مجروح شدند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سفارت ارمنستان در تهران روز یکشنبه به دولت و ملت ایران بابت وقوع زلزله در شهرستان خوی که متاسفانه شماری از شهروندان ایرانی کشته یا مجروح شدند، تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری نیوز آرمنیا سفارت جمهوری ارمنستان در تهران با انتشار بیانیه ای در این زمینه به خانواده قربانیان زلزله شهرستان خوی تسلیت گفت و برای مجروحان این حادثه شفای عاجل آرزو کرد.

بر اساس این گزارش، این زمین لرزه در بخش هایی از ارمنستان، کشور همسایه ایران نیز احساس شد.

شنبه شب زلزله  5.

9 ریشتری شهرستان خوی در آذربایجان غربی را لرزاند، زمین لرزه ای که در سرمای هوا باعث آسیب دیدن تعداد زیادی از منازل روستایی شد و هموطنان به دلیل وقوع پس لرزه ها مجبور به ترک منازل خود شدند.

بلافاصله پس از وقوع زمین لرزه تعدادی از مسئولان از جمله وزیر کشور، رییس سازمان مدیریت بحران کشور، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور، رییس جمعیت هلال احمر، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای بررسی وضعیت زلزله زدگان راهی این منطقه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت ارمنستان به دولت و ملت ایران بابت زمین لرزه «خوی»

پیام تسلیت ارمنستان به دولت و ملت ایران بابت زمین لرزه «خوی»