مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 18:302023-01-29بين الملل

زورآزماییِ شورش ها و «مادر تظاهرات »؛ اسراییل به کدام سو می رود؟


رییس رژیم صهیونیستی درباره چشم انداز اعتراض های خیابانی و تعمیق شکاف های داخلی این رژیم می گوید شرایط کنونی فلسطین اشغالی، شبیه بشکه باروتی است که در آستانه انفجار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روز شنبه هزاران نفر از صهیونیست های ساکن سرزمین های اشغالی در اعتراض به سیاست های اعلامیِ کابیه جدید رژیم صهیونیستی به خیابان های تل آویو آمدند که به عقیده ناظران و مقامات ارشد رژیم حاکم، این اعتراض ها نه صرفاً ابراز خشم نسبت به برنامه های بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر وزیر رژیم که بیان کننده مشکلات و معضلاتی بنیادی تری ست که حتی موجودیت این رژیم را در معرض جدی قرار داده است.

نگرانی ها نسبت به ماهیتِ رادیکال این اعتراض ها به گونه ای افزایش یافته که اسحاق هرتزوگ، رییس رژیم صهیونیستی درباره چشم انداز تداوم این اعتراض ها آشکارا به همه صهیونیست ها و جریان های سیاسی نسبت به تعمیق و گسترش شکاف های داخلی هشدار داد و جامعه صهیونیستی را به بشکه باروتی تشبیه کرد که در آستانه انفجار قرار دارد.

هرتزوگ همچنین نسبت به فقدان گفتگو و فروپاشی جامعه صهیونیستی از داخل هشدار داد و گفت: با چشمان خود شکاف داخلی را می بینم، شکافی که هر روز عمیقتر می شود، ما نباید از این واقعیت غافل شویم که در لحظات سرنوشت سازی به سر می بریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زورآزماییِ شورش ها و «مادر تظاهرات »؛ اسراییل به کدام سو می رود؟

زورآزماییِ شورش ها و «مادر تظاهرات »؛ اسراییل به کدام سو می رود؟