مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 18:152023-01-29ورزشي

طرح موضوع تجهیز ورزشگاه های کشور به VAR در جلسه فراکسیون ورزش مجلس


نشست فراکسیون ورزش مجلس با حضور رییس فدارسیون فوتبال، اعضای هیأت رییسه فدراسیون و مدیران عامل باشگاه های ورزشی برگزار شد.

- نشست فراکسیون ورزش مجلس با حضور رییس فدارسیون فوتبال، اعضای هیأت رییسه فدراسیون و مدیران عامل باشگاه های ورزشی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با حضور مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال، اعضای هیأت رییسه فدراسیون، معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان و مدیران باشگاه های لیگ برتری بعد از ظهر امروز در محل کمیسیون تلفیق برگزار شد.

محمدمهدی فروردین رییس فراکسیون ورزش در این نشست موضوعات استفاده از کمک داور ویدئویی (VAR) و وضعیت تیم های ملی رده های مختلف آقایان و بانوان و حضور تماشاگران در استادیوم های ورزشی به ویژه در نیم فصل دوم سال جاری لیگ برتر را از موضوعات اساسی مورد بحث در این جلسه دانست و تأکید کرد: انتظار داریم موضوع VAR از طریق فدراسیون فوتبال هر چه زودتر پیاده سازی شود تا در ادامه لیگ برتر تماشاگران از این حق خود بهره مند شوند.

در ادامه این نشست افشاریان رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت VAR و نحوه عقد قرارداد با آن با شرکت طرف قرارداد توضیحاتی را ارائه و عنوان کرد: امیدواریم برای فصل آینده استفاده از کمک داور ویدئویی (VAR) را در لیگ برتر داشته باشیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح موضوع تجهیز ورزشگاه های کشور به VAR در جلسه فراکسیون ورزش مجلس

طرح موضوع تجهیز ورزشگاه های کشور به VAR در جلسه فراکسیون ورزش مجلس