مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 18:002023-01-29اقتصادي

جذب سرمایه گذار برای راه اندازی گردشگری مزرعه در خراسان جنوبی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی ضمن تشریح نتایج دیدار با مدیرعامل شرکت هواپیمایی ماهان در تهران، - استاندار خراسان جنوبی از موافقت هلدینگ هواپیمایی با پیشنهاد سرمایه گذاری در زمینه گردشگری مزرعه و کشاورزی در این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی ضمن تشریح نتایج دیدار با مدیرعامل شرکت هواپیمایی ماهان در تهران، از موافقت هلدینگ هواپیمایی با پیشنهاد سرمایه گذاری در زمینه گردشگری مزرعه و کشاورزی در این استان خبر داد و گفت: در این دیدار درخصوص ظرفیت های گردشگری و کشاورزی استان خراسان جنوبی، گزارش مبسوطی ارائه شد.

قناعت افزود: با توجه به اینکه هلدینگ ماهان در زمینه گردشگری مزرعه و کشاورزی، اقدامات قابل توجهی را در شهداد کرمان و چند استان دیگر انجام داده، لذا درخواست ما این بود که این تجربه موفق در خراسان جنوبی نیز تکرار شود.

استاندار خراسان جنوبی گفت: با عنایت به ظرفیت های فوق العاده استان در زمینه کشاورزی، مزارع و باغات زیبای زعفران، عناب و زرشک خراسان جنوبی، سرمایه گذاری شرکت ماهان در این استان صرفه اقتصادی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب سرمایه گذار برای راه اندازی گردشگری مزرعه در خراسان جنوبی

جذب سرمایه گذار برای راه اندازی گردشگری مزرعه در خراسان جنوبی