مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 17:202023-01-29سياسي

همکاری ترکمنستان و سازمان ملل در پیشگیری از افراط گرایی


برنامه توسعه سازمان ملل متحد با همکاری وزارت کار و حمایت اجتماعی ترکمنستان همایشی برای جلوگیری از افراط گرایی در عشق آباد و پنج مرکز استانی این کشور برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، برنامه توسعه سازمان ملل متحد با همکاری وزارت کار و حمایت اجتماعی ترکمنستان همایشی برای جلوگیری از افراط گرایی در عشق آباد و پنج مرکز استانی این کشور برگزار کرد.

  شرکت کنندگان شامل نمایندگان وزارتخانه ها و ادارات، سازمان های عمومی ترکمنستان، شهرداران مناطق و پایتخت و همچنین اعضای گروه های مشورتی، نقش مسئولان و مدیران جامعه و اعضای خانواده ها را در پیشگیری از افراط گرایی مورد بررسی قرار دادند.

 کارشناسان خواستار افزایش مشارکت جوانان، افزایش آگاهی و مهارت های آنها در زمینه مقابله با افراط گرایی شدند.

نیکلای فرانسچتی نماینده  دفتر منطقه ای اتحادیه اروپا در قزاقستان که در این سمینار شرکت کرده گفت: در سال های اخیر گسترش افراط گرایی تهدیدی جدی برای تلاش های جامعه بین المللی برای تقویت صلح و امنیت است که پیشگیری از آن در میان جوامع و گروه های آسیب پذیر، به ویژه جوانان، اولویت اصلی است.

این سمینار در چارچوب یک  پروژه جهانی  با عملکرد تقویت مقاومت در برابر افراط گرایی خشونت آمیز در آسیا و مشارکت مشترک اتحادیه ارو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری ترکمنستان و سازمان ملل در پیشگیری از افراط گرایی

همکاری ترکمنستان و سازمان ملل در پیشگیری از افراط گرایی