مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 17:152023-01-29اقتصادي

13 انجمن عضو اتحادیه تحکیم وحدت: عرضه خودرو در بورس کالا را متوقف کنید


13 تشکل از دفاتر انجمن های اسلامی عضو اتحادیه تحکیم وحدت در نامه ای خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار توقف عرضه خودرو در بورس کالا شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس،  13 تشکل از دفاتر انجمن های اسلامی عضو اتحادیه تحکیم وحدت  در نامه ای خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار توقف عرضه خودرو در بورس کالا شدند.

متن کامل نامه به شرح ذیل است: جناب آقای فاطمی امین وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت سلام علیکم حدود 8 ماه از اولین عرضه خودرو در بورس کالا و حدود 5 ماه از اولین عرضه توسط کارخانه ی خودروسازی ایرانخودرو در این بستر می گذرد.

طرحی که ابتدا مختص مواردی غیر از خودروهای تولید داخل بود؛ اما به مرور پای خودروهای تولیدی دو خودروساز هم به آن باز شد و آنچه که نباید، اتفاق افتاد! پس از ممنوعیت واردات خودرو در بهار سال 97 و همچنین بدعهدی مجدد شرکای فرانسوی خودروسازان، مجددا شاهد بحرانی جدی در تولید خودرو و همینطور بازار آن بودیم.

اما این بار، با اتخاذ تصمیمات غلط و سوء مدیریت های متعدد مسئولین وقت، این بحران نه تنها مدیریت و برطرف نشد، بلکه به مرور زمان به مشکلی به ظاهر لاینحل تبدیل شد.

در نهایت با توجه به وضعیت موجود، روش قرعه کشی با ضوابط مشخص، برای عرضه و فروش خودرو اتخاذ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 انجمن عضو اتحادیه تحکیم وحدت: عرضه خودرو در بورس کالا را متوقف کنید

13 انجمن عضو اتحادیه تحکیم وحدت: عرضه خودرو در بورس کالا را متوقف کنید