مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 17:052023-01-29اجتماعي

لزوم مشارکت شهروندان در برف روبی معابر شهرکرد


با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر فعالیت سامانه بارشی از روز دوشنبه تا پایان هفته از شهروندان خواست تا در امر برف روبی معابر، - خیابان ها و کوچه ها مشارکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدحسین واحدیان اظهارداشت: در چهار برف گذشته بلافاصله پس از شروع برف نیروهای خدمات شهری و اعضای ستاد بحران به صورت میدانی در سطح شهر به ویژه نقاط برف گیر شهر حاضر و خدمات دهی انجام شد.

وی افزود: اما با توجه به اینکه تجهیزات شهرداری به اندازه نیاز شهر نیست و برای خدمات دهی با مشکلاتی مواجه می شود بنابراین برای برف روبی کوچه ها مشارکت شهروندان را خواستار هستیم تا بتوانیم خدمات رسانی را در اسرع وقت انجام هدیم.

شهردار شهرکرد بیان کرد: جمع آوری و پاکسازی معابر اصلی و استفاده به موقع از نمک باعث شد تا تردد در این معابر به صورت عادی ادامه داشته باشد اما در برخی از مسیرها نیز امکان استفاده از نمک برای یخ زدایی و برفروبی امکان پذیر نمی باشد.

واحدیان ادامه داد: همچنین می طلبد افرادی که دارای ماشین آلات سنگین و نمیه سنگین هستند در زمان بحران به کمک مدیریت شهری بیاییند تا امر خدمت دهی به شهروندان در زمان کمتر صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه سامانه 137 شهرداری شهرکرد فعال است و شهروندان می توانند مشکلات خود به ویژه در زمان بحران با این سامانه در میان بگذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مشارکت شهروندان در برف روبی معابر شهرکرد

لزوم مشارکت شهروندان در برف روبی معابر شهرکرد