مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 16:502023-01-29حوادث

جمع آوری 105 ماینر قاچاق در آبادان


فرمانده انتظامی خوزستان از کشف 105 دستگاه استخراج رمز ارز به ارزش 42 میلیارد ریال در شهرستان آبادان خبر داد.

- سردار سید محمد صالحی با اعلام این خبر گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران کلانتری 16 امیرکبیر شهرستان آبادان، از نگهداری و استفاده غیرمجاز دستگاه های استخراج رمز ارز دیجیتال در مکانی تحت عنوان شرکت خصوصی در یکی از مناطق شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ماموران پلیس آگاهی به همراه تیمی از ماموران کلانتری 16 آبادان پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مرجع قضایی به مکان مزبور اعزام و در بازرسی از محل تعداد 105 دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال قاچاق و غیرمجاز به همراه 100 عدد پاور و فن مربوطه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه در این ارتباط یک نفر دستگیر شد، گفت: کارشناسان ارزش ماینرهای مکشوفه را 42 میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار صالحی با بیان اینکه متهم این پرونده پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: پلیس برای حفظ بیت المال و پایمال نشدن حقوق مردم با سودجویانی که با استفاده از برق یارانه ای اقدام به استخراج ارز دیجیتال و منفعت می کنند برخورد می کند، بنابراین از شهروندان درخواست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 105 ماینر قاچاق در آبادان

جمع آوری 105 ماینر قاچاق در آبادان