مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 16:172023-01-29اقتصادي

دومین مرحله توانمندسازی دبیران خوزستان برگزار شد


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری دومین مرحله توانمندسازی دبیران متوسطه اول و دوم نظری در قالب طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی خبر داد.

- امین برملا در جلسه طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی خوزستان که امروز (9 بهمن ماه) برگزار شد، اظهار کرد: طرح توانمندسازی دبیران متوسطه اول و دوم نظری آموزش و پرورش خوزستان با راهبری معاونت آموزش متوسطه و کمک و حمایت مدیریت نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز جنوب و در راستای تحقق برنامه های عملیاتی طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی در فاز دوم به مرحله اجرا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به آمار دبیران شرکت کننده در این طرح، خاطرنشان کرد: بالغ بر 2 هزار و 560 نفر ساعت کلاس آموزشی در قالب این دوره تخصصی برگزار شد که در گروه درسی ریاضی، تجربی و حسابان 80 دبیر، در گروه فیزیک 80 دبیر، در گروه زبان انگلیسی 80 دبیر و در بخش آزمایشگاه نیز 80 نفر شرکت داشتند.

برملا گفت: طرح ارتقای سطح دانش دبیران در استان خوزستان با مشارکت شرکت ملی نفت (مدیریت نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز)، طرحی راهبردی و اثربخش است که به دنبال بهبود شاخص های کیفی آموزشی تخصصی در سطح مدارس استان خوزستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین مرحله توانمندسازی دبیران خوزستان برگزار شد

دومین مرحله توانمندسازی دبیران خوزستان برگزار شد