مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 16:102023-01-29ورزشي

کسب رتبه اول تیم فوتسال نزسا در مسابقات قهرمانی کل سپاه


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی سپاه؛ در این مسابقات که به میزبانی سپاه امام رضا علیه السلام در مشهد مقدس و با حضصور 33 تیم و به مدت 5 روز برگزار شد؛ - تیم فوتسال نیروی زمینی سپاه در مسابقات قهرمانی کل سپاه مقام نخست را کسب کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی سپاه؛ در این مسابقات که به میزبانی سپاه امام رضا علیه السلام در مشهد مقدس و با حضصور 33 تیم و به مدت 5 روز برگزار شد؛ تیم های سپاه سلمان سیستان و بلوچستان و سپاه لرستان مقام دوم و سوم را کسب کردند.

لازم به ذکر است؛ در فینال مسابقات تیم نیروی زمینی سپاه با شکست تیم سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.

گفتنی است اسامی بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال نیروی زمینی سپاه عبارت بودند از: حسن جهان آرا، ابوذر افشار، روح الله قنبری، سید محمد لیاقتمند، علی اکبر قربان زاده، سجاد حسین زاده، احسان داوری، ایرج بیژن صفا، مجتبی کاظمی، حمزه حبیبی نژاد، مصطفی یعقوبی، عمار ترابی-سرمربی، سعید رحمانی –سرپرست و ابوالفضل نصر الله رییس هیئت فوتبال نیروی زمینی سپاه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه اول تیم فوتسال نزسا در مسابقات قهرمانی کل سپاه

کسب رتبه اول تیم فوتسال نزسا در مسابقات قهرمانی کل سپاه