مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 16:102023-01-29دانش

انقلاب اسلامی ادبیات جهان را متحول کرد


انقلاب اسلامی زمانی که اتفاق افتاد، تشعشعی را ایجاد کرد که اگر نبود، شاید امروز در جهان جدید فرهنگ و ادبیات تمام دنیا متفاوت بود و ادبیات جهان را متحول کرد.

- عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: انقلاب اسلامی زمانی که اتفاق افتاد، تشعشعی را ایجاد کرد که اگر نبود، شاید امروز در جهان جدید فرهنگ و ادبیات تمام دنیا متفاوت بود و ادبیات جهان را متحول کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، محمدرضا مخبر دزفولی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در مراسم تکریم و معارفه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی که صبح امروز در تالار ایوان شمس برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی زمانی که اتفاق افتاد، تشعشعی را ایجاد کرد که اگر نبود، شاید امروز در جهان جدید فرهنگ و ادبیات تمام دنیا متفاوت بود و ادبیات جهان را متحول کرد.

وی افزود: این ادبیاتی که انقلاب دارد متفاوت با ادبیات سکولار جهان است، شقی های جهان با این ادبیات مخالفت و توطئه چینی می کنند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: برخی می گویند که ما توهم دشمنی داریم، ولی بدانید که واقعا با انقلاب اسلامی دشمنی می شود و این جنگ تا آمدن حضرت حجت(عج) ادامه دارد، چراکه باطل رفتنی است و حق حتما پیروز و موفق می شویم کار ما در عرصه فرهنگ باور به این آرمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی ادبیات جهان را متحول کرد

انقلاب اسلامی ادبیات جهان را متحول کرد