مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 16:002023-01-29حوادث

کشف 3 تن سنگ سیلیس قاچاق در ملایر


فرمانده انتظامی ملایر از کشف سه تن سنگ سیلیس قاچاق با تلاش ماموران پاسگاه انتظامی جوزان ملایر خبر داد.

- سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر، گفت: ماموران این پاسگاه حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک شده که بلافاصله به منظور بررسی دقیق و قانونی آن را متوقف می کنند.

وی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو مقدار 3000 کیلوگرم سنگ سیلیس قاچاق را کشف کردند، افزود: با تشکیل پرونده دو نفر متهم به مراجع قضایی معرفی شدند.

ساکی در ادامه از دستگیری 9 نفر سارق و کشف اموال مسروقه در اجرای طرح مبارزه با سرقت توسط ماموران کلانتری 12 ملایر خبر داد و گفت: در راستای توجه به مطالبات شهروندان با محوریت برخورد با سارقان و کشف اموال مسروقه مرحله دیگری از طرح مبارزه با سرقت در شهرستان ملایر به اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه ماموران کلانتری 12 شهرستان با تلاش شبانه روزی و با انجام شگردهای ویژه پلیسی از مخفیگاه سارقان مطلع شدند، اظهار کرد: ماموران پس از هماهنگی به عمل آمده با مرجع قضایی و طی چند مرحله عملیات ضربتی و غافلگیرانه، هفت نفر سارق را دستگیر کردند.

ساکی خاطرنشان کرد: ماموران در اجرای این طرح و در بازرسی از مخفیگاه سارقان حدود 750 کیلوگرم چوب، تعدادی تابلوی نام نمای خیابان ها به همراه پایه های مربوطه، مقادیری آهن آلات(میلگرد) متع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 3 تن سنگ سیلیس قاچاق در ملایر

کشف 3 تن سنگ سیلیس قاچاق در ملایر