مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 15:502023-01-29اقتصادي

ممانعت از تعطیلی واحدهای تولیدی نخستین راهبرد اقتصادی است


مشهد _ استاندار خراسان رضوی نخستین راهبرد اقتصادی استان را ممانعت از تعطیلی واحدهای تولیدی ذکر کرد و گفت: افزون بر این هیچ واحد تولیدی نباید راکد بماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یعقوبعلی نظری ظهر یکشنبه در دیدار با اعضای هیات رییسه خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با تاکید بر تعامل بخش دولتی و بخش خصوصی در تدوین نقشه اقتصادی اظهار کرد: مشارکت فعالان بخش خصوصی برای تدوین نقشه اقتصادی استان به منظور حل مسائل و ارایه راهکارها در این خصوص نیاز است.

استاندار خراسان رضوی افزود: از دیدگاه مدیریت عمومی خیلی مهم است که مسائل و مشکلات و همچنین خلاها توسط فعالان اقتصادی فهرست شود.

وی بیان کرد: براساس این فهرست مزیتها و مسائل اقتصادی خراسان رضوی تهیه و یک بسته حرکتی در این زمینه تعریف می شود، در این راستا می توان برخی زنجیره های تولید در استان از جمله زنجیره های حوزه معدن را کامل کرد.

نظری گفت: دستگاه های دولتی در حوزه اقتصادی آماده واگذاری امور به بخش خصوصی هستند و به واقع دولت نباید تصدی گری در امور داشته باشد حتی این مهم را برای بخش نظارت نیز قائل هستیم.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: خانه صنعت ظرفیت مطلوبی در مدیریت امور دارد و در واقع باید مدیریت فعالان اقتصادی توسط خود آنان انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممانعت از تعطیلی واحدهای تولیدی نخستین راهبرد اقتصادی است

ممانعت از تعطیلی واحدهای تولیدی نخستین راهبرد اقتصادی است