مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 15:402023-01-29سياسي

گیلان نیازمند جمعیت جوان برای اشتغال و توسعه اقتصاد است


استاندار گیلان با ابراز نگرانی از عدم وجود نیروی مولد و جمعیت جوان در سال های آتی اظهار کرد: گیلان به عنوان قطب کشاورزی کشور، نیازمند جمعیت جوان برای اشتغال و توسعه اقتصاد است.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان با ابراز نگرانی از عدم وجود نیروی مولد و جمعیت جوان در سال های آتی اظهار کرد: گیلان به عنوان قطب کشاورزی کشور، نیازمند جمعیت جوان برای اشتغال و توسعه اقتصاد است.

اسدالله عباسی امروز، 9 بهمن ماه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان گیلان، با تقدیر از فعالان حوزه های مرتبط با جوانان، تسهیگری در امورات مرتبط با این حوزه را امری مهم خواند که رهبر معظم انقلاب همواره بر آن تاکید داشته و دارند.

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم براساس منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی، نگاه جوان محور و ایجاد نشاط در جامعه را در دستور کار خود قرار داده و هم اینک نیز پس از یک دهه، شورای عالی جوانان احیا شده است.

استاندار گیلان اظهار کرد: تلاش های دشمنان برای استفاده ابزاری از جوانان و برانگیختن احساسات و شور جوانی آنان برای تخریب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که باید در این بخش و در مقابله با نقشه های شوم دشمنان با برنامه عمل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان نیازمند جمعیت جوان برای اشتغال و توسعه اقتصاد است

گیلان نیازمند جمعیت جوان برای اشتغال و توسعه اقتصاد است