مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 15:402023-01-29حوادث

برخورد با تخلف استفاده نکردن از کمربند ایمنی در معابر گیلان


رییس پلیس راهور گیلان، از آغاز طرح برخورد با تخلف استفاده نکردن از کمربند ایمنی در معابر گیلان خبر داد و گفت: بستن کمربند ایمنی برای تمامی سرنشینان خودرو الزامی است.

- ایسنا/گیلان رییس پلیس راهور گیلان، از آغاز طرح برخورد با تخلف استفاده نکردن از کمربند ایمنی در معابر گیلان خبر داد و گفت: بستن کمربند ایمنی برای تمامی سرنشینان خودرو الزامی است.

سرهنگ امیر طالبی در گفت وگو با خبرنگاران، از آغاز طرح برخورد با تخلف عدم استفاده از کمربند ایمنی در معابر گیلان خبر داد و اظهار کرد: تحقیقات نشان داده بیشترین صدمات در حوادث رانندگی به سر و بالا تنه سرنشینان وارد می شود لذا کمربند ایمنی با ثابت نگه داشتن افراد بر روی صندلی، مانع از پرتاب شدن و برخورد شدیدشان با شیشه جلو یا فرمان اتومبیل می شود.

وی با تاکید بر الزامی بودن استفاده از کمربند ایمنی برای تمام سرنشینان خودرو، یادآور شد: عده ای بر این باور هستند که حین رانندگی در شهر با سرعت کم، نیازی به استفاده از کمربند ایمنی نیست اما نباید این نکته را فراموش کرد که هنگام رانندگی، هر لحظه ممکن است از سوی سایر وسایل نقلیه درگیر حادثه شد و در چنین شرایطی، کمربند ایمنی به عنوان ناجی سرنشینان خودرو عمل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با تخلف استفاده نکردن از کمربند ایمنی در معابر گیلان

برخورد با تخلف استفاده نکردن از کمربند ایمنی در معابر گیلان