مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 15:352023-01-29سياسي

روایت جبلی از دلیل نامه به رییس جمهور/ رقابتی با پلتفرم ها نداریم


رییس سازمان صداوسیما در واکنش به بازتاب های نامه ای که خطاب به رییس جمهور درباره عملکرد یکی از پلتفرم های مجازی نوشته بود، تأکید کرد که هیچ احساس رقابت و چالشی با پلتفرم ها ندارد.

- پیمان جبلی در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب پاییز امد در جمع خبرنگاران درباره نامه ای که درباره عملکرد یکی از پلتفرم ها خطاب به رییس جمهور نوشته بود و چرایی نگارش این نامه به خبرنگار مهر پاسخ داد: در دوره جدید و در راستای حمایت هایی که ما از پلتفرم ها و به ویژه وی اودی ها و شبکه نمایش خانگی داشته ایم، بیش از 377 پلتفرم مجوز اخذ کرده اند و در حال حاضر هم فعالیت می کنند.

وی درباره این انتقاد که برخی این نامه را به واسطه رقیب دانستن پلتفرم ها برای صداوسیما دانسته اند هم توضیح داد: این ها اتفاقاً از جمله خدمات حمایتی است که از پلتفرم ها داریم و نه تنها رقابت و چالشی با آن ها حس نمی کنیم بلکه فعالیت آن ها را فرصت برای مأموریت فرهنگی صداوسیما و فضای فرهنگی کشور می دانیم، البته اگر درست در این مسیر حرکت کنند.

جبلی اضافه کرد: یکی از خدمات حمایتی ما بررسی و اعلام نظر درباره طرح های نمایشی است که به ساترا می رسید و گاهی بررسی آن ها بیش از 6 ماه طول می کشید و الان به یک هفته و 10 روز کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت جبلی از دلیل نامه به رییس جمهور/ رقابتی با پلتفرم ها نداریم

روایت جبلی از دلیل نامه به رییس جمهور/ رقابتی با پلتفرم ها نداریم