مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 15:352023-01-29سياسي

مسئولان خدمات نظام را برای مردم بازگو کنند


مسئولان خدمات نظام را در بخش های مختلف برای مردم بازگو کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر روز یکشنبه در دیدار اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش اظهار داشت: دشمن با استفاده از فضای مجازی و ایجاد شبهه در افکار جوانان و نوجوانان و بزرگنمایی مشکلات توانست بخشی را با خود همراه کند.

وی افزود: آنچه در شرایط حساس کنونی اهمیت دارد احساس مسئولیت دلسوزان نظام برای اقناع نسل جدید و ارائه پاسخ های مستدل به شبهات و القائات تبلیغاتی دشمنان است.

کریمی تبار عنوان کرد:دشمنان تاثیرگذاری بر افکار نسل جوان بویژه دانش اموزان و دانشجویان را در اولویت برنامه های خود قرار داده و با ایجاد شبه و القائات کاذب تلاش می کنند آنان را نسبت به نظام بدبین کنند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: دشمن با افزایش مطالبات در صدد ایجاد نارضایتی عمومی است ولی خدمات جمهوری اسلامی امروز به اقصی نقاط کشور و روستاهای محروم رسیده ولی بخوبی نتوانستیم از ابزار تبلیغات برای معرفی این خدمات بهره بگیریم.

حجت الاسلام کریمی تبار، یکی از مشکلات حوزه آموزش و پرورش را دغدغه های معیشتی فرهنگیان و بویژه معلمان برشمرد و تاکید کرد: معلمان از تاثیرگذار ترین اقشار در جوامع هستند که اگر با مشکلات اقتصادی روبرو باشند، تاثیرگذاری خود را از دست خواهند داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان خدمات نظام را برای مردم بازگو کنند

مسئولان خدمات نظام را برای مردم بازگو کنند